Бухгалтерия
КУПИТИ ПЗ «Бухгалтерія»

Бухгалтерія«Бухгалтерия 8 для Украины» — это готовое решение для автоматизации бухгалтерского и налогового учета в оганизациях, осуществляющих любые виды коммерческой деятельности: оптовую и розничную торговлю, комисрсионную торговлю , оказание услуг, производство и т.д. Также, благодаря поддержке разных систем налогообложения, при помощи «Бухгалтерии 8» вести учет могут и частные предприниматели, использующие упрощенную или общую систему налогообложения.
Конфігурація розроблена на сучасному інтерфейсі «Таксі», можлива робота через Web — інтерфейс.
«Бухгалтерія для України» повністю відповідає всім законодавчим вимогам України по веденню бухгалтерського та податкового обліку.

Функціональні можливості конфігурації «Бухгалтерія для України 2.0»

Комфортна робота користувача

Переваги використання «Бухгалтерії для України 2.0»

Функціональні можливості конфігурації «Бухгалтерія для України 2.0»

  • Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в одній інформаційній базі
  • Ведення обліку для організацій, які використовують різні системи оподаткування (податок на прибуток та ПДВ, єдиний податок)
  • Облік матеріально-виробничих запасів
  • Складський облік
  • Облік торгових операцій
  • Облік комісійної торгівлі
  • Облік операцій з тарою
  • Облік банківських і касових операцій
  • Облік розрахунків з контрагентами
  • Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів
  • Облік напівфабрикатів
  • Облік не прямих витрат
  • Облік ПДВ
  • NEW! Спрощений та повний кадровий облік, розрахунок заробітньої плати. Розширені можливості обліку робочого часу. Існує можливість вводу декількох виробничих календарів, основного графіку роботи, використання спрощеного режиму обліку нарахувань. Перехід до ведення повного обліку можливо здійснити в будь-який момент без конвертації даних. Формування проведень по нарахуванню заробітньої плати можливо в двух режимах — безпосередньо в документах нарахування (при проведенні), або окремим документом «Відображення зарплати в бухгалтерському обліку» в кінці періоду. Облік по розрахункам з персоналом на субрахунках 66 «Розрахунки по виплатам працівників» можна робити як по кожному працівнику окремо так і по всьому персоналу
  • Податковий облік податку на прибуток
  • Спрощена система оподаткування
  • Автоматизовані регламентні операції, які виконуються по закінченню місяця, в тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів, нарахування амортизації та інше
  • Повний набір стандартних бухгалтерських звітів (оборотно-сальдова відомість, шахматна відомість, головна книга і інше)
  • Автоматизовані формування та здача регламентної звітності з допомогою «Звіт»
  • Синхронізація даних з конфігураціями «Управління торгівлею 3», «Зарплата та управління персоналом».

Комфортна робота користувача

Інтерфейс «Таксі»
  • Новий дизайн меню функцій підвищує наочність сприйняття
  • Можливість «конструювати» рабоче місце

  • «Історія»: записи по датах, зручний пошук в історії

«Вибране»
  • Дані, команди, документи можна додати в вибране в «один клік»: із форми, меню функцій, діалогу, історії

  • Пошук в вибраному

  • Можливість перейменування елементів вибраного
  • Управління повнотекстним пошуком
Робота через Web-інтерфейс
Web-интерфейс_1.png

Переваги використання «Бухгалтерії для України 2.0»

Керівник підприємства

  • Здопомогою вкладки «Керівнику», користувач може сам переглядати і використовувати інструменти звітності в «Бухгалтерії». В даному розділі зібрані звіти, які найбільше потрібні керівникам в вигляді таблиць та діаграм



Менеджери з продажу

  • В даній програмі, ефективно працюють менеджери, виставляють рахунки (документ «Рахунок на оплату покупцю»), аналізують залишки на складах без привязки до рахунків обліку (звіт «Залишки на складі»), відстежують оплату (звіт «Заборгованість покупців по договорам», «Заборгованість покупців по термінам боргу», «Заборгованість постачальників по договорам», «Заборгованість постачальників по термінах боргу» та інші)



Администраторы

  • Налаштування «видів контактної інформації»
  • Можливість розширення переліку інформації з допомогою додаткових властивостей (реквізитів та відомостей)

  • Пошук та видалення дублів
  • Дата заборони зміни даних
  • Резервне копіювання і відновлення
  • Версіонування
  • Зручні зміни для адміністратора: активність користувачів, аналіз активності користувачів, контроль журналу реєстрації, тривалість роботи регламентованих завдань


Відділ бухгалтерії

Бухгалтер по банку

  • Бачить список затверджених заявок на витрату грошових коштів і одним натиском кнопки робить платіжне доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-банк» і формує бухгалтнрські проведення.


Бухгалтер по основним засобам

  • Веде чіткий облік всіх основних засобів, які обліковуються на балансі підприємства та виконує операції з ОЗ, регламентовані законом: облік надходження нових ОЗ, ведення в експлуатацію, знос, індексація на експлуатацію, передача в ремонт, отримання з ремонту, фіксування виконаних ремонтних робіт та модернізації ОЗ, фіксування передачі та продажу ОЗ і т.д.
  • Кожна подія, яка стосується ОЗ, відображається в відповідній друкованій формі, яка затверджена українським законодавством
  • Картки ОЗ формуються автоматично

Бухгалтер по ЗП

  • Автоматически формируемые формы регламентированной отчетности, такие как «Форма-1ДФ», декларация по налогу на доходы физических лиц, отчеты по единому социальному налогу, а также статистические отчеты по труду.

Для відділу бухгалтерії вцілому

  • Програма має робочий стіл з закладками, на якому по кожній ділянці, намальована схема введення первинних документів. Таким чином, програма сама веде бухгалтера до формування правильної регламентованої звітності за певний період
  • Автоматичне формування звітності (звіт про рух грошових коштів, звіт про обєми продажів, звіт про дебіторську-кредиторську заборгованість) для керівника підприємства. Ця функція дозволяє відмовитися від кропіткої роботи по рахунках

Головний бухгалтер

  • Автоматичне формування і заповнення
  • Автоматическое формирование и заполнение повного набору стандартно-регламентованої звітності — бухгалтерський баланс, звіт про фінансові результати, декларація про прибуток, звіти за єдиним податком, розрахунки акцизного збору та інші. Завдяки системі «Звіт» можна не тільки формувати ці звіти, але і підписувати їх електронним підписом і відправляти їх в електронному вигляді в необхідні органи.

Для купівлі ПЗ "Бухгалтерія", заповніть наведену форму, и ми звяжемось з вами як можна швидше: