BAS Бухгалтерія КОРП

Прикладне рішення “BAS Бухгалтерія КОРП” є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та обов’язкової здачі регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

Рішення “BAS Бухгалтерія КОРП” буде цікавим для користувачів програм “BAS Бухгалтерія ПРОФ” і попередніх версій, яким потрібний розширений кадровий облік і потужний розрахунок заробітної плати. Також “BAS Бухгалтерія КОРП” буде цікава користувачам, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколінь, наприклад, “1С:Підприємство 7.7. Комплексна поставка” або “1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством”, якщо автоматизовані бізнес-процеси функціонували “від вхідних первинних документів до виписки документів на продаж”.

Основні функціональні можливостіи “BAS Бухгалтерія КОРП”

Продукт “BAS Бухгалтерія КОРП” є комплексним продуктом, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства: виписку і перевірку первинних документів; ведення бухгалтерського та податкового обліку; ведення кадрового обліку і нарахування зарплати; підготовку та здачу регламентованої звітності; розрахунки з бюджетом.

Продукт автоматизує наступні функції бухгалтерської служби:

  • Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:
    • Виписка первинних документів за всіма розділами обліку;
    • Перевірка документів, введених оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерською та оперативними службами;
    • Визначення бухгалтерських рахунків обліку активів і зобов’язань підприємства;
    • Формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів.
  • Облік торговельної діяльності:
    • Виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг у гуртовій торгівлі;
    • Реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників;
    • Передача і приймання товарів на комісію;
    • Відображення роздрібних продажів;
    • Повернення товарів від покупців та постачальників.
  • Облік виробничої діяльності:
    • Виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру;
    • Реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення у виробничу собівартість.
  • Облік грошових коштів і розрахунків:
    • Виписка платіжних доручень і касових ордерів;
    • Облік руху готівки та безготівкових грошових коштів;
    • Облік еквайрингових операцій;
    • Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів;
    • Облік операцій в іноземній валюті.
  • Облік матеріальних цінностей:
    • Кількісний облік та визначення собівартості запасів;
    • Облік необоротних активів.
  • Кадровий облік і нарахування зарплати:
    • Нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю зазначити спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
    • Облік робочого часу;
    • Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
    • Депонування;
    • Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій.
  • Закриття періоду:
    • Виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів тощо;
    • Аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських і аналітичних звітів.
  • Податковий облік:
    • Визначення сум 1-ї події, нарахування податкових зобов’язань та податкового кредиту;
    • Виписка податкових накладних і додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів;
    • Нарахування податкової амортизації необоротних активів;
    • Облік доходів і витрат платника Єдиного податку.
  • Регламентована звітність:
    • Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку;
    • Інтеграція з сервісом здачі електронної звітності “FREDO Звіт”.